.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همراه با مصادره اموال ؛
نانواکناری : مدیران دو تابعیتی برکنار شوند
شمال نیوز : شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طبق تفحص صورت گرفته تعدادی از مدیران دولتی دوتابعیتی هستند، گفت: حداقل مجازات این افراد این است که سلب مسئولیت شوند.....
نانواکناری : مدیران دو تابعیتی برکنار شوند

شمال نیوز : عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه طبق تفحص صورت گرفته تعدادی از مدیران دولتی دوتابعیتی هستند، گفت: حداقل مجازات این افراد این است که سلب مسئولیت شوند.

ولی الله نانواکناری درگفت وگو با خانه ملت، با اشاره به بررسی تعداد دوتابعیتی های دولت در مجلس شورای اسلامی گفت: گرین کارت دارها جزء دو تابعیتی ها محسوب نشده و تعریف تابعیت دوگانه مشخص است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: دوتابعیتی ها آنهایی هستند که ملیت کشور دیگری را پذیرفته باشند که در حال حاضر در حال بررسی این افراد هستیم.

وی افزود: دوتابعیتی ها طبق قانونی که در گذشته وجود داشت باید مصادره اموال شوند اما در حال حاضر به دنبال این هستیم که مدیران دوتابعیتی تعیین تکلیف شوند.

نانواکناری ادامه داد: افرادی که دارای گرین کارت هستند، مشکلی ندارند و فقط دو تابعیتی ها مشکل دارند چرا که دارای دو شناسنامه یا دو پاسپورت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: طبق تفحصی که انجام شد تعدادی مدیر در دولت دو تابعیتی هستند که حداقل مجازات آنها این است که مسئولیتی نداشته باشند البته هنوز این تفحص کامل نشده و در حال بررسی بیشتر هستیم.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهرام 27 ارديبهشت 1397
دو تابعیتی یعنی جاسوس/پس چرا بالای 100 نفر در این دولت از اینها استفاده میکنند
محمدي 27 ارديبهشت 1397
سلام
چرا اينقدر با اين مردم با الفاظ بازي مي كنيد .همه شما ميدانيد و همه مرم هم ميدانند چه كساني دو تابعيتي هستند .هر فردي كه حتي گرين كارت هم دارد نبايد بر مسند اين مملكت باشد چرا كه در مواقع خطر همه اين افراد فرار را بر قرار ترجيح ميدهند.بسياري از نمايندگان مجلس هم فرزندان و خانواده آنها در خارج از كشور هستند يا به بهانه تحصيل و يا زندگي و اشتغال و در مواقع لزوم مي آيند مسوليت مي گيرند به كشور گند ميزنند و مي روند چرا يكبار براي هميشه تكليف آنها را روشن نمي كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.